אורתופד מומחה לניתוחי ברך

כאבי ברכיים? לא בטוחים אם כדאי לנתח? אורתופד מומחה לניתוחי ברך יפתור עבורכם את כאבי הברך, וגם את כאבי הראש…

הסבירות שלא נחוש כאבי ברכיים בחיינו, היא אפסית. אנו משתמשים בברך שלנו על בסיס מודע וגם רפלקסיבי, כמעט בכל פעילות אפשרית. שחיקה, עומס ופציעה בברך, גורמים לכאבים בדרגות שונות ולהגבלה של האזור. זהו בדיוק הזמן המתאים לפנות ולהתייעץ עם מומחה לניתוחי ברך; לדעת, לאבחן ולטפל בבעיה בצורה המקצועית ביותר.

חשוב להבהיר פעם נוספת, כי תת-ההתמחות של האורתופד הינה קריטית לקבלת ייעוץ כבר בשלב יצירת הקשר הראשונה. בוודאי שהדבר רלוונטי במקרה ניתוח בברך. אורתופד מומחה לכאבי וניתוחי ברך מכיר את מגוון סוגי הטיפולים, שמרני וכירורגי, ויידע היטב מה נחוץ לכל מטופל.

עשה ואל תעשה

כפי שהוזכר במאמר הדן במומחיות האורתופד שאליו פנינו, ישנם דברים שכדאי להשאיר רק למומחה.

אין זה עוזר לפנות בשלב הכאבים ל"מומחים" בדמות מאמנים או חברים ספורטאים. גם אם הכוונות שלהם טובות, הם אינם מומחים בתחומם. זכרו: מידע שגוי שעליו התבססתם בנוגע לברך שלכם, לא רק שעשוי לא להועיל, אלא אף לגרום לכם לנזק.

לעומת זאת, לאורתופד מומחה מיומנות בסוגי ניתוחי הברך, שבהם התמחה במסגרת תחום החלפת המפרקים.

עוד משלב ראשון יבדוק האורתופד את עברו הרפואי של המטופל; האם חווה כאבים דומים באזור הברך בעבר ומצבו הבריאותי בהווה. בנוסף, יברר האם מדובר בחבלה ספציפית בברך, תדירות הופעת הכאבים ומשכם. בדיקות וסריקות של הברך יסייעו להבין את הבעיה, חומרתה והטיפול הנדרש.

רק ייעוץ מקצועי, ניסיון וידע, יובילו לאבחון הטיפול המתאים; כאשר מדובר על הברך, זה יכול לנוע מהמלצה על טיפול פיזיותרפי שמרני, כמו: המלצה על שמירת כושר גופני והפחתה במשקל. טיפים אלה יסייעו בהפחתת העומס על הברך.

במידה ומדובר בשחיקה, בעיקר כשמדובר על בני גילאים מתקדמים, ובעקבותיה מחלה ניוונית מתקדמת של הברך, יצריך הדבר ניתוח. כך הדבר גם לגבי מקרים שבהם נפגע בצורה בלתי הפיכה הסחוס בברך; שחיקה מלאה היא דוגמה לכך. דבר זה מצריך ניתוח.

יש למי לפנות

הדוגמאות מהקצה הקל ועד החמור, הן מראה לספקטרום המגוון של בעיות שונות, קלות ומורכבות בברך שלנו.

זכרו: לא כל כאב מצריך ניתוח, ומצד שני, לא כל כאב מחייב טיפול במשחה לאלחוש כאב. הניחושים מיותרים בהחלט. לכן חשובים ההתערבות ההמלצתית והביצועית של מומחה לניתוחי ברך.

ד"ר ירון ברקוביץ', אורתופד מומחה בהחלפת מפרקי הירך והברך, מציע פתרון יישומי למגוון התרחישים. הניסיון שלו הוכח במאות ניתוחים, המלצות וטיפים שהעניק למטופלים מכל טווחי הגילאים.

רוצים לדעת עוד?

מידע נוסף אודות ההתמחות והמיומנויות של ד"ר ברקוביץ' עומד לרשותכם בכל עת.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​

מרפאות מומחים בי"ח אלישע

מרפאת בסט מדיקל